Login

Login reminder Forgot login? | Register Register
Svenska Volvo 140-klubbens forum • HJÄLP! vart hitta???

HJÄLP! vart hitta???

Allt som rör originalfrågor kring 140-serien och 164. Vad satt för däck på från fabrik? Hur byter man krängninghämmarstag? o.s.v.

HJÄLP! vart hitta???

Postby rasmusroim » 2014-03-26 20:03

jag har en volvo 140 Kiruna cabb som vi tappert håller på att renovera, vid start saknade jag massvis med motor delar samt så var det en sju jäkla massa rost!

nu är det bara en sak som fattas innan den kan besiktas metallbiten som mellanaxeln ska hänga i.

Någon som har en dom kan sälja eller vet vart man kan få tag på en så kontakta fruga på 070-5485771 så jag kan få ihop bilen inför sommarens crusingar här på byn :)
rasmusroim

Re: HJÄLP! vart hitta???

Postby Daniel » 2014-03-26 21:02

Välkommen till forumet!

1. Läs reglerna i forumet. Annonser hänvisas till annonssidan.

2. Testa lägga in en annons där.

3. För att svara på din fråga: Är det överfallet till stödlagret du saknar? Svårt att hjälpa dig utan att veta riktigt vad du menar eller vad du har för årsmodell på grejerna. Kolla in på www.cvi.nu eller vp-autoparts.com eller motoroldies.se
CVI hade en hel del grejer iaf. t.ex. här: http://www.cvi-automotive.se/sv/article ... abdf-67-73
Mvh
Daniel
Webmaster/Valberedning 140-klubben
Daniel

Return to Original