Login

Login reminder Forgot login? | Register Register
Svenska Volvo 140-klubbens forum • Tjatigt värre... Länkarmar...

Tjatigt värre... Länkarmar...

Allt som rör originalfrågor kring 140-serien och 164. Vad satt för däck på från fabrik? Hur byter man krängninghämmarstag? o.s.v.

Tjatigt värre... Länkarmar...

Postby Zacke » 2007-11-15 18:17

Halloj..

Undrar om det är någon som provat eller vet om det går att modifiera en undre länkarm från höger sida till att passa på vänster sida? Kan det vara så \"enkelt\" att man bara behöver flytta fästet till kränghämmaren???

Har inte tittat utan jag slänger ur mig frågan så skratta inte om den e urkorkad..... :roll: Jag har efter idogt sökande ännu bara hittat fräscha länkarmar till den högra sidan.

Tjena!

Zacke me Otto/142-72
Zacke

Postby Rogge » 2007-11-15 20:50

det är nog dumt att försöka om du inte är jävlig med svetsen..

tänkte på det att du kan ju fortsätta på samma tråd igen ;) behöver inte starta ny hela tiden ;)
Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Medlemsnr: 1945
Rogge

Postby Zacke » 2007-11-15 22:17

Okej, de verkar inte vara ett lätt jobb de där. Får fortsätta mitt sökande å hoppas på tur!

tack å ha de gott!
Zacke

Return to Original