Login

Login reminder Forgot login? | Register Register
Svenska Volvo 140-klubbens forum • ny billig ekonomi plåt

ny billig ekonomi plåt

Allt som inte passar in i original eller trimmat/ombyggt. Bör vara 140 eller 164-relaterat.

ny billig ekonomi plåt

Inläggav varvafridlyst » 2009-04-18 12:29

hejsan, jag var och köpte en volvo 142 från 73 i veckan och ser att skärmkanterna,reservhjulsbaljorna med mera är dåligt, undrar fall någon vet om någon billig eller bra sida som har ekonomi plåt?

hare gött
varvafridlyst

Re: ny billig ekonomi plåt

Inläggav hesselgren » 2009-04-18 13:42

autoexperten.
hesselgren

Inläggav Glufsen » 2009-04-18 16:19

Skiljer väl marginellt i pris mellan typ Meca, Mekonomen etc. Men kolla Blocket/Tradera/diverse forum först, många som köper ekonomiplåt som aldrig blir ditsvetsad :wink:
Bild

Bonnmeckar först, tänker sen...
Glufsen

Inläggav varvafridlyst » 2009-04-19 15:51

men jag var inne på autoexperten på deras hemsida och jag tyckte det bara var rörigt,men som sagt tradera kan man ju hitta fynd,letar samt efter en grill oxå,men tack
varvafridlyst

Inläggav hesselgren » 2009-04-19 19:59

men det är rätt enkelt egentligen. jag brukar oftast ringa för dom är trevliga där i huddinge och får fram grejerna samma dag om man ringer tidigt!

gör såhär. gå in här http://www.autokatalogen.se/

sedan skriv in ditt REGNR (sök)

sen trycker du på karosseridelar.

sedan kan du gotta dig i massa sidor med delar, skärmkanter, baljor, sparklådor, golvplåt, allt finns där.

varvafridlyst skrev:men jag var inne på autoexperten på deras hemsida och jag tyckte det bara var rörigt,men som sagt tradera kan man ju hitta fynd,letar samt efter en grill oxå,men tack
hesselgren

Inläggav varvafridlyst » 2009-04-19 20:12

hesselgren skrev:men det är rätt enkelt egentligen. jag brukar oftast ringa för dom är trevliga där i huddinge och får fram grejerna samma dag om man ringer tidigt!

gör såhär. gå in här http://www.autokatalogen.se/

sedan skriv in ditt REGNR (sök)

sen trycker du på karosseridelar.

sedan kan du gotta dig i massa sidor med delar, skärmkanter, baljor, sparklådor, golvplåt, allt finns där.

varvafridlyst skrev:men jag var inne på autoexperten på deras hemsida och jag tyckte det bara var rörigt,men som sagt tradera kan man ju hitta fynd,letar samt efter en grill oxå,men tack

okej då får man tacka för hjälpen än så länge
varvafridlyst

Återgå till Övrigt