Som de uppmärksamma har sett så håller jag på med min 145a nu, och i brist på svetsgas så tänkte jag rengöra klädseln lite.. köpte nån turtle wax textil rengörning med nanoteknik idag på swedol, men det gav inte tillfredsställande resultat, eller så är det jag som inte kan med det.
så jag undrar helt enkelt, hur rengör man textilklädsel med bäst resultat på egen hand? har ju fin vit inredning, men den är mer eller mindre smutsgrå nu.. inte så vackert..

Bästa är ju att klädseln från själva stolarna men det är ju lite tidsödande
  Bästa är ju att klädseln från själva stolarna men det är ju lite tidsödande  
 tog loss stolarna på min ena 140 blev hur fint som helst tog en vecka innan de torkade igen i ett varmt pannrum, har provat innan på några gamla passat stolar så jag visste att det skulle funka
 tog loss stolarna på min ena 140 blev hur fint som helst tog en vecka innan de torkade igen i ett varmt pannrum, har provat innan på några gamla passat stolar så jag visste att det skulle funka 

jag tä'nkte typ, tvättmaskin, sen så saknar vi varmt pannrum här hemma så.. kommer ta 2 år för dom att torka då..
 jag tä'nkte typ, tvättmaskin, sen så saknar vi varmt pannrum här hemma så.. kommer ta 2 år för dom att torka då..