Login

Login reminder Forgot login? | Register Register
Svenska Volvo 140-klubbens forum • Lilla akuten i norr...

Lilla akuten i norr...

Allt som inte passar in i original eller trimmat/ombyggt. Bör vara 140 eller 164-relaterat.

Lilla akuten i norr...

Postby Wire72 » 2008-07-31 15:48

Halloj alla..

Vet inte om detta inlägg blir på rätt ställe, men admin får väl flytta inlägget. :wink: Om någon 140 medlem är ute efter vägarna eller skogarna här uppe i Norrbotten och får problem eller någon bildel som haverar så kan jag kanske hjälpa till, får ju över lite delar när 2 st. Volvo 140:n ska skrotas, kommer dock ej att annonsera ut några delar, lånar ut eller kan ev. tänka mig sälja reservdelen i fråga vid akutfall.. Finns allt från bilplåt, till minsta lilla detalj. :wink:

Mvh/Roland 070-2341232
Gammalt och rostigt skrot glimmar alltid i mina ögon..
Wire72

Postby skanke » 2008-12-03 22:35

Om någon 140 medlem är ute efter vägarna eller skogarna här uppe i Norrbotten och får problem eller någon bildel som haverar så kan jag kanske hjälpa till.....

Kanonbra initiativ :o Det är guld att det finns entusiaster som är beredda att hjälpa andra entusiaster som fått problem med bilen.

Admin bör nog låsa, rensa, men framför allt spara det här inlägget för framtiden. Tråden börjar balla ur lite till en köp och säljtråd och det var nog inte det som var meningen.
skanke

Postby JE Jr » 2008-12-03 23:52

Ja det var ett jättebra initiativ, men nu hade det spårat ur så nu rensade jag hela skiten istället.

Jag är för att heller fria än fälla, men nu hade det gått för långt. Annonser hör inte hemma här, utan på annonstorget. Se:http://140.forum.bilia.se/viewtopic.php?t=244

Men jag låter det vara kvar som ett hjälp-tips för de som får problem i Norrbotten
//Johan Eriksson
JE Jr

Return to Övrigt