Login

Login reminder Forgot login? | Register Register
Svenska Volvo 140-klubbens forum • Volvo 140-Klubben behöver dig!

Volvo 140-Klubben behöver dig!

Allt som rör originalfrågor kring 140-serien och 164. Vad satt för däck på från fabrik? Hur byter man krängninghämmarstag? o.s.v.

Volvo 140-Klubben behöver dig!

Postby Gunnar S » 2011-09-16 11:27

Jag vill bara göra dig uppmärksam på en angelägen trådstart.
Ta en titt och följ uppmaningen.
Egentligen handlar det om att vi tillsammans kan göra en bra klubb ännu bättre.
viewtopic.php?f=20&t=3037

God fortsättning!
Medlem nr: 624
Gunnar S

Re: Volvo 140-Klubben behöver dig!

Postby 144 DL » 2011-09-16 14:51

Spammar Moderatorn?
144 DL

Postby Hasse63 » 2011-09-16 22:21

Precis vad jag också tänkte men vågade inte påpeka det :mrgreen:

Men 77 har hittills klickat på inläggen, hur många av dom har klicka på "samma" länk :?:
:arrow: http://www.volvoamazonpictures.se/
:arrow: http://imv68.blogspot.com/

____..)/.._____..)/.._____..)/..______..)/..______..)/.._____
¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯
Hasse63

Postby Gunnar S » 2011-09-17 10:09

Det må vara hur det vill med antalet klickar.
Många håller nog ändå med om behovet av ett landstäckande nät av kontaktmän.
Från styrelsens sida är man därför intresserad av att höra ifrån folk som kan tänka sig hjälpa till.
Till mig inkom därför en önskan från styrelsen att formulera en trådstart i detta ärende.
Vi kanske ska ägna oss åt ämnet istället och också fundera lite över varför folk klagar över bristen på klubbaktiviteter men själv lägger energi på att bara raljera över saken på vårt forum.

Alltså: Om du känner att din del av världen skulle må bra av flera Volvo 140-aktiviteter... Fundera på vad lilla du kan bidra med. Det är ju inga självgående och ensamarbetande träffgeneraler vi söker, utan ett gäng glada och entusiastiska volvomänniskor.
Ledordet är samarbete. Hårdvaran står Volvo 140-klubben för. Mjukvaran, det är alla vi andra och nu kör vi.
Medlem nr: 624
Gunnar S

Postby thobe » 2011-09-17 21:17

Gunnar beskriver tråden, som nu blivit utökad till att finnas under samtliga rubriker, med helt rätt ord!
Han har mitt mandat att bedriva detta och jag skulle precis som Gunnar vilja att diskusionen blev mer konstruktiv.

Vi i styrelsen gör ett jättejobb för att få klubben att bara gå runt + att vi försöker göra mycket mer för att tillgodose våra medlemmars önskemål.
Tyvärr måste jag säga, så får vi sällan positiv kritik. Vi får oftast bara höra vad som saknas....
Genom denna "kontaktannons" som ligger under info från styrelsen så vill vi ha in ER kunskap över hela Sverige och även i Norden.
Vi stöttar gärna med kapital om någon vill anordna en träff och har en beskrivning om vad som behövs för att göra detta tex.

Genom att bli kontaktman så förbinder du dig ej till ett livslångt engagemang, utan så länge du vill och har lust (på årsbasis). Dessutom kanske du blir mer insatt i styrelsen och kan påverka den vägen.

Tänk till och hör gärna av dig.

Mvh Tobbe (Ordf.)
thobe

Return to Original