142-70 skrev:Mycket fint helhetsintryck på din 145:a Vi som håller på med 140:is vet ju att det alltid finns något att förbättra det är ju en del av charmen eller hur? Träsmaken som du känner i 240 stolarna kan var bokstavligen, kolla om det inte är lagt någon plywoodskiva under dem. Dit rostiga golv påminner om hur mitt var dessutom verkar bakre golvet redan bytt någon gång + för dina fina svetsarbeten och din rödlysande traktor!
Ja vist e de som så men då denna knatar på som bruks e ja inte ute efter 100% original eller puts då d miste mycke av de roliga med å ha den, ska jag behöva passa jämt å vara rädd för stenskott repor osv då är de inge roligt längre.. Men blir nog en omlack vart de lider då denna är snyggt gjort men underarbetet är hemskt..
Du ser så rätt golvet är bytt men man skulle nog kunna säga att de saknar lite fackmannamässigt utförande Då dom har satt i golvplåtarna med pressninge åt olika håll å dessutom 240i golv Men som sagt finns allti å förbättra
Verka som jag måste få tummen ur å byta/renovera motorn på denna med ska pröva en 10w50 eller 5w50 å se om jag får bukt med att oljelampan lyser på tomgång så fort den blir varm
Volvo1968
Vist är de de fast har faktiskt riktigt svårt för 140is 73 å nyare blir som för mycke 240i över dom