Login

Login reminder Forgot login? | Register Register
Svenska Volvo 140-klubbens forum • Volvo 145 -70 Bruksen..

Volvo 145 -70 Bruksen..

Här kan du visa upp din bil. Renoveringsföljetonger eller bara uppvisning.

Re: Volvo 145 -70 Bruksen..

Postby Amazon_Sleper » 2012-05-28 22:18

Ni menar altså falsen mellan innerskärm/torped möts? Tvivlar p att de läcker där har lagat+ kittat från båda håll där jag gjort de. Men är ju bara spola kolla de. har någon vare med om att de läckt i skarven där plåten framför rutan å innerskärm möts vid insidan på skärmen? Alltså strax ovanför gångjärnen.
Volvo Pv 544 -60
Volvo Amazon -67
Volvo 144 -67
Volvo 145 -70
Volvo 245 -90
Amazon_Sleper

Re: Volvo 145 -70 Bruksen..

Postby Amazon_Sleper » 2012-11-14 22:51

Hitta läckaget i alla fal någon som glömt en av bultarna till fästjärnet till värmepaketet de som är bultat ut till friskluftsintaget å de är klart så länge den bara regna lite så läckte de ju inte nå då mutterstycket bygger ut lite men minsta lilla slagregn från sidan så kom de ju rätt in. å lika så kunde spola som bara fan men inte en droppe in i bilen.

Men vinklade man slangen höll jag på å bli bortspolad :lol: Men huvudsaken de är tätt nu i alla fal :wink:

Har väl inte direkt hänt något med bilen i sommar men funderingarna på eventuel försäljning finns då jag skulle vilja haft en 68a istället eller en amazon kombi fast helst både ock men samtidigt har man börja gjort så mycke med denna så känns synd å sälja`n med :?
Volvo Pv 544 -60
Volvo Amazon -67
Volvo 144 -67
Volvo 145 -70
Volvo 245 -90
Amazon_Sleper

Previous

Return to Showroom