Rosten som var bakom länkarmen är svetsad...Har små, försiktiga förhoppningar om att det var sista gravrosten att svetsa, men jag lovar inget
 Länkarmen fick lite färg på sig..Har börjat måla golv på undersidan..Och börjat dryga med all ytrost och underredsmassa som ska bort där det ska dit färg och ny umassa.
 Länkarmen fick lite färg på sig..Har börjat måla golv på undersidan..Och börjat dryga med all ytrost och underredsmassa som ska bort där det ska dit färg och ny umassa.
Idag så lackade jag dock ur på att ligga och skrapa massa...Gick och skrotade i verkstan ett tag. Hittade av en slump en sån där Perrago \"sandbläster\", en gummiskiva med metalltaggar avsedd för borrmaskin... Spände fast den i Feltema slipen och prövade lite lätt på umassan.
Tog cirka 2 minuter att rensa ett hjulhus HELT från massa, ytrost, gammal kitt och dålig färg
 Sinnessjukt effektivt verktyg, är så förbannad på mig själv att jag inte började använda det tidigare! Rekommenderas starkt
 Sinnessjukt effektivt verktyg, är så förbannad på mig själv att jag inte började använda det tidigare! Rekommenderas starkt   

Ska röja vidare imorgon...Over and out.

Lär nog aldrig ramla ner en så frän motor i min sunkhög...
 Lär nog aldrig ramla ner en så frän motor i min sunkhög...

Gjorde lite tafatta försök att \"centrera\" grillen och sen fästa lyktpottorna på något mongosätt... Vet inte riktigt om jag orkar hålla på att klabba mer med sånt här trams, vore nog vettigare att gräva fram lite pengar och köpa bättre beggad front+framskärmar.
 Gjorde lite tafatta försök att \"centrera\" grillen och sen fästa lyktpottorna på något mongosätt... Vet inte riktigt om jag orkar hålla på att klabba mer med sånt här trams, vore nog vettigare att gräva fram lite pengar och köpa bättre beggad front+framskärmar.